Choose language:

Anygraaf

Tuotekehitys

Anygraafin liikevaihdosta suunnataan jatkuvasti yli 20 % tuotekehitykseen.

Jatkuvuus

Monien asiakkaiden kanssa on tehty yhteistyötä jo yli 20 vuotta.

Asiakaslähtöinen ajattelutapa

Kiitetty järjestelmätuki perustuu alan huippua edustavaan asiantuntemukseen ja välittömään asiakaskontaktiin. Yhteistyössä asiakkaan kanssa etsitään entistä parempia työkaluja ja toimintatapoja liiketoiminnan kehittämiseen. Useat kehitysideat tulevat asiakkailta

Kokemus

Pitkä kokemus asiakaskunnan toimialasta antaa hyvät mahdollisuudet tukea asiakasta kaikissa järjestelmän elinkaaren vaiheissa.

Kotimaisuus

Anygraafin strategia on pitää tuotekehitys lähellä asiakaskuntaa. Tuotekehitys on ketterää, täsmällistä ja nopeaa.

Tehosta myyntiä ja asiakaspalvelua MobiConnectilla

Anygraafin Profit-ohjelmistojen markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelua tukevat ominaisuudet ovat olleet vilkkaan kehityksen kohteena. Myyjien asiakaskontaktien kirjaaminen, kontaktin seuranta ja saavutetun myyntituloksen raportointi on vähintään yhtä tärkeää kuin asiakaspalvelun toiminnan nopeus ja laatu.

Anygraafin Profit-järjestelmät hyödyntävät suomalaisen yhteistyökumppanin Symbian 3 -puhelimiin kehittämiä toimintoja.

Profit MobiConnect on Anygraafin AProfit- (ilmoitus-) ja CProfit (levikki- ja jakelu) -järjestelmien markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun toimintoja tehostava lisämoduuli. Järjestelmä kirjaa luodut kontaktit ja vastaamattomat puhelut. MobiConnect tehostaa sekä soitettujen että vastaanotettujen puheluiden toimintoja.

Tehosta myyntiä ja kampanjointia

Kun olet aikeissa soittaa myyntipuhelun uudelle tai jo tutulle asiakkaalle – olipa hän sitten ilmoitusasiakas tai levikkiasiakas – avaat järjestelmästä hänen yhteystietonsa, aikaisemmat kontaktit ja taustatiedot. Soitat hänelle helposti suoraan numeroa klikkaamalla.

Järjestelmä tukee soittolistojen käyttöä ja mahdollistaa tehokkaan puhelinmyynnin ja kampanjoinnin. Tehdyt soitot ja niiden tulokset kirjautuvat järjestelmään ja voit edetä heti seuraavaan kontaktiin. Jos yhteydenotto epäonnistuu jostakin syystä, saat muistutuksen uudesta soittoyrityksestä myöhemmin.

Tiedät kuka soittaa – ja ehkä myös miksi hän soittaa!

Kun joku soittaa puhelimeesi, saat välittömästi tiedon tulevasta puhelusta ruudullesi. Näet, kuka soittaja on, ja voit tehdä vastauspäätöksesi tilanteen mukaan. Voit siirtää puhelun käsiteltäväksi myöhemmin, ottaa esille henkilön tiedot tai tarvittaessa ohittaa puhelun kokonaan.

Näet ennen vastaamistasi, mikä todennäköisesti on soittajan asia: hän on ehkä jatkamassa ilmoitusvaraustaan, tilaamassa uutuuslehteä tai tekemässä perinteistä vuosiloman aikaista jakelukeskeytystään. Voit huomioida asiakkaasi erityistoiveet ja aikaisemman asiakassuhteen: asiakastyytyväisyys kasvaa, eikä soittajan tarvitse kertoa asioita, jotka ovat jo tiedossasi.

Soita, kirjaa, vahvista – kaikki samassa järjestelmässä

Kun myyt lehtitilauksen, vastaanotat ilmoitusvarauksen tai osoitteenmuutoksen, voit tehdä kaikki asiaan liittyvät varmistukset, varaukset ja vahvistukset suoraan samassa järjestelmässä, joka antoi soittajan ennakkotiedotkin automaattisesti.

Ota yhteyttä – me tiedämme, miksi soitat!

Järjestelmä myydään AProfit- ja CProfit -tuotteiden lisämoduulina. Moduulin hinta muodostuu käyttäjämäärän mukaan. Aloituskustannukset ja kiinteät kuukausikulut ovat hyvin maltilliset.

Esite pdf-muodossa


Lähetä linkki

Tulevat tapahtumat