Choose language:

Anygraaf

Tuotekehitys

Anygraafin liikevaihdosta suunnataan jatkuvasti yli 20 % tuotekehitykseen.

Jatkuvuus

Monien asiakkaiden kanssa on tehty yhteistyötä jo yli 20 vuotta.

Asiakaslähtöinen ajattelutapa

Kiitetty järjestelmätuki perustuu alan huippua edustavaan asiantuntemukseen ja välittömään asiakaskontaktiin. Yhteistyössä asiakkaan kanssa etsitään entistä parempia työkaluja ja toimintatapoja liiketoiminnan kehittämiseen. Useat kehitysideat tulevat asiakkailta

Kokemus

Pitkä kokemus asiakaskunnan toimialasta antaa hyvät mahdollisuudet tukea asiakasta kaikissa järjestelmän elinkaaren vaiheissa.

Kotimaisuus

Anygraafin strategia on pitää tuotekehitys lähellä asiakaskuntaa. Tuotekehitys on ketterää, täsmällistä ja nopeaa.

Arbeidsdmandenin toimittaja Ane Børrud (vas.) ja LO Median ulkoasuvastaava, graafikko Thomas Løland. Kuva: Roy Solstad, Transportarbeideren

Anygraaf nyt myös Norjan mediamarkkinoilla

Anygraaf on saanut ensimmäisen tilauksen Neo-järjestelmälleen Norjan markkinoilta. Stiftelsen LO Media (LO Median säätiö) modernisoi ammattiyhdistyslehtiensä ja verkkosivustojensa tuotannon ja on syksyn aikana asennuttanut käyttöönsä Anygraafin toimitusjärjestelmä Neon, ilmoitusjärjestelmän AProfitin ja verkkojulkaisualusta ePlannerin.

LO Media tuottaa Anygraafin järjestelmillä 16 omaa ja kaksi ulkopuolista julkaisua – Musikkultur ja Fagbladet – ja näiden lisäksi kuusi verkkosivustoa, myös mobiiliversiona.

LO Media tuotti aikaisemmin julkaisunsa ilman toimituksellista järjestelmää. Lisääntyvän ja nopeamman verkkojulkaisun vaatimusten myötä LO Media tarvitsi integroidun järjestelmäratkaisun kaikille tarpeilleen.

– Meille on ollut tärkeää kerätä niin monta toimintoa kuin mahdollista yhteen järjestelmään. Haluamme käyttää voimavaramme tuottamaan hyvää sisältöä, eikä hallinnoimaan teknisiä ratkaisuja. Valitsimme Anygraafin, koska yritys tarjosi kokonaisratkaisun, joka kaiken lisäksi oli varsin helppo soveltaa meidän toiveisiin ja tarpeisiin. Seuraava askel tulee olemaan uusien digitalisten tuotteiden kehitys, kertoo Stiftelsen LO Median toimittaja ja projektinjohtaja Steinar Grønbekk.

LO Media on Norjan suurin ammattilehtien kustantaja. Omien julkaisujen kokonaislevikki on noin 500 000 (yhteensä noin 6 000 sivua). Näiden lisäksi tulevat ulkopuolisten Musikkulturin ja Fagladetin levikit ja sivumäärät. Neo-projektin suurin julkaisu on Fagbladet, joka ilmestyy 11 kertaa vuodessa 336 756 kappaleen levikillä ja sivumäärän ollessa keskimäärin 64. LO-Aktuelt, jonka levikki on 29 361, ilmestyy tiheimmin, eli 20 kertaa vuodessa.

Lisätietoa:

Stiftelsen LO Media, Steinar Grønbekk, toimittaja/projektinjohtaja, steinar.gronbekk [at] lomedia.no

Anygraaf Ab, Oscar Yngwe, toimitusjohtaja, oscar.yngwe [at] anygraaf.se, +46 761634233


Lähetä linkki

Tulevat tapahtumat